Está aquí: Noticias Archivo de noticias web THE ENGLISH AREA JOINS THE ECOLOGICAL PROJECT!

THE ENGLISH AREA JOINS THE ECOLOGICAL PROJECT!

englis project5to
Our primary 5th-grade students identified the great importance of Reducing, Reusing, Recycling and expressed what they had learned by making posters.
The objective of this activity is to make students aware of the importance of acting with environmental responsibility.

¡El área de inglés se suma al proyecto ecológico!
Los alumnos del 5to grado de primaria identificaron la importancia de Reducir, Reutilizar y Reciclar y expresaron lo aprendido elaborando afiches.
El objetivo de la actividad es concientizar a los estudiantes acerca de la importancia de actuar con responsabilidad ambiental.